👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوينت استراتژي هاي ورود به بازار بين الملل

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوينت استراتژي هاي ورود به بازار بين الملل

پاورپوينت استراتژي هاي ورود به بازار بين الملل در 28 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

مشخصات فايل

تعداد صفحات

28

حجم

590/22 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

ppt

توضيحات کامل

پاورپوينت استراتژي هاي ورود به بازار بين الملل در 28 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

فهرست مطالب

بازاريابي خارجي

تفاوت بازاريابي داخلي و خارجي

اهميت بازاريابي بين الملل

مهمترين سوالات هنگام ورود به بازار

استراتژي هاي ورود به بازار

تجزيه وتحليل بازار هاي خارجي

فرهنگ

محيط سياسي وحقوقي

شرايط اقتصادي

مزاياي ورود به بازارجهاني

موانع فراروي بنگاه ها درانجام تجارت خارجي

نتيجه گيري                         

منابع

قسمتي از متن

استراتژي هاي ورود به بازار:

1) صادرات

الف) صادرات مستقيم

ب) صادرات غير مستقيم

2) مشارکت

الف) اعطاي امتياز

ب) روش قرارداد توليدي

پ) قرارداد مديريت

3) سرمايه گذاري مستقيم

توضيحات

اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع " استراتژي هاي ورود به بازار بين الملل"  مي باشد که در حجم 28 اسلايد، همراه با توضيحات کامل تهيه شده است که مي تواند توسط دانشجويان رشته هاي مجموعه مديريت به عنوان ارائه کلاسي ( سمينار و کنفرانس کلاسي) مورد استفاده قرار گيرد.

پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

👇محصولات تصادفی👇

ترجمه مقاله کتابخانه ديجيتال حفاظت منابع و عملکرد چند رسانه اي پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو (نمونه مشابه مسکونی) گزارش كارآموزی مدیریت صنایع در شرکت صنعتی شوفاژ کار مهارت های اجتماعی و عوامل موثر در اجتماعی شدن با رویكرد جدید در تدریس مهارت های اجتماعی تأثیر شبکه های دسترسی بر توسعه شهری با تأکید بر شبکه قطار شهری